რა არის Fiverr?

Fiverr არის ონლაინ ბაზარი, სადაც შეგიძლიათ ნებისმიერი ციფრული სერვისის შეთავაზება ისეთ დაბალ ფასად, როგორიც 5 დოლარია. ეს არის გლობალური პლატფორმა, სადაც მსოფლიოს სხვადასხვა კუთხიდან ფრილანსერები და კომპანიები ციფრულ მომსახურებას უწევენ ხალხს მთელ მსოფლიოში. კომპანიამ თავისი სახელი fiverr მიიღო ფასების სტრატეგიიდან გამომდინარე, რადგან უზრუნველყოფს მაქსიმალური რაოდენობის მომსახურებას 5 დოლარიდან.

თქვენ შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ საიტზე, როგორც მყიდველი, ან გამყიდველი.

როგორ გამოვიყენოთ Fiverr ბიზნესის დატვირთვის შესამცირებლად

იმისთვის რომ ნათლად წარმოვაჩინოთ Fiverr – ის შესაძლებლობები, უნდა გამოვყოთ:

  • Fiverr – ის გამოყენების დადებითი მხარეები
  • რა უნდა გამოვყოთ Fiverr – ზე
  • მცირე სტატისტიკა
  • სწორი კომუნიკაცია გამყიდველთან
  • რა არ უნდა ვეძებოთ Fiverr – ზე
  • როგორ მოვძებნოთ კარგი Fiverr გამყიდველები და განცხადებები
  • როგორ გამოვყოთ დაბალი ხარისხის Fiverr განცხადებები

Fiverr – ის გამოყენების დადებითი მხარეები

პირველ რიგში უნდა აღინიშნოს, რომ აღარ არის აუცილებელი Fiverr – ზე შეკვეთების მიღება  5 დოლარიანი მომსახურებით. ეს ნიშნავს, რომ აღარ არის საჭირო მომსახურების მცირე კომპონენტებად დაყოფა. ფრილანსერებს შეუძლიათ შეადგინოთ ასობით დოლარის (ან მეტი ღირებულების) პაკეტები.

პლატფორმაზე მეტი პროფესიონალი ფრილანსერის მიზიდვის მიზნით, Fiverr- მა ახლახანს შექმნა ახალი ვერსია Fiverr Pro. Fiverr ჩვეულებრივი გამყიდველისგან განსხვავებით, Fiverr Pro გამყიდველებს ინდივიდუალურად ამოწმებს.

Fiverr ზრუნავს თავის ფრილანსერებზე, სწორედ ამიტომ ბოლო დროს მათ შეიძინეს AND CO.

AND CO არის ბიზნესის მართვის ინსტრუმენტი თავისუფალი თარჯიმნებისთვის, რომელიც უზრუნველყოფს კონტრაქტების შექმნას, დროისა და ხარჯების მართვას. Fiverr – ის მიერ AND CO – ს შეძენისთანავე, ფრილანსერებს შეუზღუდავი უფასო წვდომა აქვთ იმ ინსტრუმენტებზე, რომელიც ადრე ყოველთვიურ გადასახადს საჭიროებდა.

ჯერ კიდევ არსებობს განცხადებები, რომელთა ფასი 5 დოლარიდან იწყება. ამ დაბალფასიანი განცხადებების უმეტესობას მიეკუთვნებიან მსოფლიოს იმ რეგიონების გამყიდველები, რომლებსაც ცხოვრების დაბალი ღირებულება აქვთ.

რა უნდა გამოვყოთ Fiverr – ზე

Fiverr – ის ბაზარი გთავაზობთ მომსახურების ფართო სპექტრს, განცხადებების სახით.

აქ მოცემულია განცხადებების ძირითადი კატეგორიები, რომლებიც ხშირად გვხვდება Fiverr – ზე:

  • გრაფიკული დიზაინი
  • ციფრული მარკეტინგი
  • სოციალური მედია
  • ვიდეოს მონტაჟი / წარმოება
  • WordPress ამოცანები
  • წერა / კორექტურა
  • მონაცემთა შეყვანა
  • მინიმალისტური ლოგოს დიზაინი

მცირე სტატისტიკა

Fiverr – ზე განცხადებების რაოდენობა ყოველწლიურად კიდევ უფრო იზრდება, ჯერ კიდევ 2017-დან 2018 წლამდე მკვეთრი ზრდა შეიმჩნეოდა შემდეგ კატეგორიებში:

  • ცოცხალი მოქმედების განმარტებები (507% გაიზარდა)
  • მოკლე ვიდეო რეკლამები (154% ზრდა) და ვიდეო სარეკლამო კამპანიები (88% ზრდა)
  • ინფლუენცერ მარკეტინგი: სტრატეგია და კვლევა (103% -იანი ზრდა)
  • ელექტრონული კომერციის მარკეტინგი: პროდუქტების ჩამონათვალი (91% ზრდა)
  • სათამაშო თამაშები: თამაშების შექმნა ან Twitch არხების მასპინძლობა (70% -იანი ზრდა)
  • მობილური აპები და ვებ: საიტის გადაკეთება აპლად (62% -იანი ზრდა)
  • WordPress: სადესანტო გვერდი (60% -იანი ზრდა)
  • პრეზენტაციები (52% ზრდა)
  • ბრენდინგის მომსახურება (47% ზრდა)

როგორ გამოვიყენოთ Fiverr: კომუნიკაცია გამყიდველთან

ზოგადი წესის თანახმად, შეკვეთის განთავსებამდე დარწმუნდით, რომ დაუკავშირდით სწორედ ისეთ გამყიდველს, როგორსაც ეძებდით. განსაკუთრებით იმ შემთხვევაში, თუ თქვენი სურვილი ოდნავ სცილდება მათი განცხადების ფარგლებს (ან განსხვავდება მათი სტანდარტული შეფუთვებისგან).

მას შემდეგ, რაც შეკვეთის სფეროს გადაწყვეტთ, უნდა გადადგათ რამდენიმე დამატებითი ნაბიჯი, იდეალური საბოლოო პროდუქტის უზრუნველსაყოფად:

  • შეავსეთ შეკვეთის ყველა მოთხოვნა. მიაწოდეთ მაქსიმალური ინფორმაცია ისე, რომ არ დაისვას კითხვა, თუ რას ეძებთ.
  • მოგვაწოდეთ ისეთი რესურსი, როგორიც უნდა იყოს თქვენი საბოლოო პროექტი. თქვენ შეიძლება მიუთითოთ კონკურენტი ან სხვა პროექტის მაგალითი, რომელიც გიყვართ და გსურთ, რომ მისი მსგავსი დაგიმზადონ. ამით თქვენ, თქვენს გამყიდველს უკეთ მიახვედრებთ  ხარისხის რა საბაზისო მოლოდინი გაქვთ და როგორ პროდუქტს ელოდებით.
  • წაახალისეთ კითხვებით. Fiverr გამყიდველები ყველაფერს აკეთებენ, რაც მათ შეუძლიათ, თუმცა ხშირ შემთხვევაში შეიძლება მოერიდონ კითხვების დასმას, თქვენი გაღიზიანების შიშით, ამიტონ დაუსვით მეტი კითხვა, გაუადვილეთ მათ, რომ მოგაწოდონ თქვენთვის ზუსტად სასურველი პროდუქტი.

რა არ უნდა ვეძებოთ Fiverr – ზე

აქ მოცემულია რამდენიმე რეკომენდაცია იმის შესახებ, თუ რა არ უნდა ვეძებოთ Fiverr- ზე და რა ტიპის მომსახურებაზე უნდა ვთქვათ უარი:

  • SEO ამოცანები: სამწუხაროდ, როდესაც საქმე ეხება SEO ჩაშენებას, Fiverr- ს არ აქვს საუკეთესო რეპუტაცია ამ კუთხით. თქვენ ბევრ განცხადებას ნახავთ სადაც დაბალე ფასად შემოგთავაზებენ საძიებო სისტემაში მოწინავე პოზიციებზე გადასვლას. ამ სიტუაციებში გამყიდველები დაბალ ფასებს ამართლებენ შავი ქუდის ტაქტიკით. შავი ქუდის ტაქტიკა შეიძლება მოკლევადიან პერსპექტივაში გამოდგეს, მაგრამ მოგვიანებით უფრო მეტი ფული და დიდი დრო დაგჭირდებათ.
  • სოციალური ფოლოვერების შეძენა: Fiverr -ის გვერდის ავლით, თქვენ შეგიძლიათ შეიძინოთ სოციალური მიმდევრები და გადაიხადოთ ბოტებისთვის.თუმცა თუ ვინმემ საფუძვლიანად გამოიძია და მიგიხვდნენ საკმაოდ ცუდად აისახება თქვენს ანგარიშზე.  შესაძლოა ჩაითვალოს პირობების დარღვევად და გაითიშოს თქვენი ანგარიში!
  • (ალბათ) ყველაფერი, რაც მხოლოდ 5 დოლარი ღირს: მიუხედავად იმისა, რომ ჯერ კიდევ ბევრი განცხადებაა, რომლებიც $ 5-დან იწყება, შეიძლება ჩავთვალოთ, რომ ეს ან ზოგიერთი გამყიდველის მცდელობაა კონკურენცია გაუწიონ სხვა განცხადებებს, ან აკეთებენ იმიტომ, რომ ზოგ ქვეყანაბში ცხოვრების დაბალი ღირებულებაა და ამით ამართლებენ ფასებს. თუმცა ყველა შემთხვევაში ეს ქმნის ფასების ომს, აგდებს ფასებს და აზიანებს პლატფორმის ყველა ფრილანსერის მუშაობას, რომლებიც ამით ცდილობენ ფულის შოვნას.

როგორ მოვძებნოთ კარგი Fiverr გამყიდველები და განცხადებები

მნიშვნელობა არ აქვს ხართ თუ არა Fiverr – ის გამოცდილი მყიდველი, ეს რჩევები დაგეხმარებათ დადგინოთ რომელია კარგი განცხადებები და კარგი გამყიდველები, რომლებსაც შეუძლიათ თქვენთვის სასურველი მომსახურების გაწევა.

  1. შეამოწმეთ რეიტინგი და მიმოხილვა.

ყოველი მიწოდების შემდეგ, მყიდველებს ევალებათ დატოვონ ვარსკვლავის ნიშანი და წერილობითი მიმოხილვა მიწოდების შესახებ. პოზიტიური შეფასებების უზარმაზარი რაოდენობა მიანიშნებს იმაზე, რომ თქვენ საქმე გაქვთ სანდო ადამიანთან.

Fiverr– ს აქვს გამყიდველის შეფასების საკუთარი სისტემა, რომელიც დაფუძნებულია მრავალ ფაქტორზე, მაგალითად:

  • სწრაფი კომუნიკაცია
  • დროულად მიწოდება
  • მყიდველების რეიტინგი

ამ (და სხვა) ფაქტორების გათვალისწინებით, Fiverr გამყიდველები იყოფა რამდენიმე კატეგორიად აღმავალი დონის მიხედვით:

  • გამყიდველი
  • პირველი დონის გამყიდველი
  • მეორე დონის გამყიდველი
  • საუკეთესოდ შეფასებული გამყიდველი

2. თანმიმდევრულად იმუშავეთ ერთ ადამიანთან

თუ Fiverr გამყიდველებთან ურთიერთობას განიხილავთ, როგორც გრძელვადიან ურთიერთობას, ისინი უფრო სერიოზულად მიიღებენ თქვენს პროექტებს, ვიდრე მყიდველები, რომლებიც ერთჯერად პროექტს ეძებენ.

3. მოითხოვეთ პერსონალური განცხადება

გამყიდველების მიერ შემოთავაზებული სტანდარტული განცხადებების გარდა, ასევე შეგიძლიათ მოითხოვოთ ინდივიდუალური შეკვეთები. თუ კონკრეტული გამყიდველი არ გყავთ მხედველობაში – მაგალითად, თუ ვერ პოულობთ ზუსტ განცხადებას, რომელსაც ეძებთ, ასევე შეგიძლიათ თქვენ დაწეროთ და მოითხოვოთ მომსახურება, რომელზეც ნებისმიერ მსურველს შეეძლება რეაგირება.

როგორ გამოვყოთ დაბალი ხარისხის Fiverr განცხადებები

დაბალი ხარისხის განცხადებების დასადგენად ყველაზე მარტივი გზაა განცხადებები შეფასების გარეშე ან რამდენიმე შეფასებით: თუ გაქვთ კომუნიკაცია გამყიდველთან, რომელიც ახალია  – შეამოწმეთ მათი პროფილი ამის გასარკვევად.

Fiverr გთავაზობთ პლატფორმას ხარისხიანი მომსახურების მისაღებად ხელმისაწვდომ ფასებში. თუ უკვე იცით, როგორ უნდა შეუკვეთოთ და იპოვოთ მაღალი ხარისხის გამყიდველები, თქვენ მზად ხართ გააკეთოთ პირველი შეკვეთა!

კომენტარის დატოვება

თქვენი ელფოსტის მისამართი გამოქვეყნებული არ იყო. აუცილებელი ველები მონიშნულია *